Pihak usahawantani.com mempelawa semua petani penternak , nelayan dan peniaga berkaitan tani untuk menggunakan perkhidmatan blog usahawantani.com. Anda boleh mengiklan produk anda dilaman ini secara percuma . Marilah sama-sama kita memajukan industri asas tani ini . Hantarkan skrip atau banner iklan anda ke iklan@usahawantani.com Kami akan siarkan iklan anda di blog ini. Anda juga digalakkan untuk mendaftar sebagai pengguna laman usahawantani.com . Sebagai pengguna berdaftar anda akan sentiasa mendapat maklumat terkini dari kami . Sekian . Pentadbir @ Pulau Tawar Jerantut Pahang

07 January 2008

KURSUS ASAS PENTERNAKAN LINTAH







  • Di atas permintaan ramai maka pihak kami akan mengadakan bengkel untuk siri yang ke 3 & 4. Peserta-peserta akan di ajar dan didedahkan dengan teknik-teknik pemasaran secara inidividu yang ternyata menghasilkan pendapatan yang lumayan serta segera. Peserta akan didedahkan dengan kekuatan pemasaran secara telekomunikasi internet dan menggunakan agensi kerajaan bagi memajukan lagi perusahaan sedia ada.



  • Disamping jemputan khas pihak Bank Pertanian yang akan memberi penerangan secara jelas tentang skim bantuan yang wujud khas untuk bakal-bakal pengusaha lintah.Peserta-peserta juga akan di perkenalkan buat pertama kali produk-produk keluaran AF dan yang menarik pelancaran SUPER BIOTECH produk baja kolam yang di hasilkan khas dengan teknologi KEDA bagi mengalakkan pertumbuhan plakton-plakton kolam, membiakan anak-anak benih lintah, menyuburkan tumbuhan-tumbuhan air serta merawat air secara semula jadi. Ia juga sesuai untuk semua jenis kolam air tawar.



  • Di samping itu 2 orang pakar urut tradisional iaitu urut tenaga batin & urut urat belikat ( Lebih 30 tahun berkecimpung) akan di bawakan khas ke bengkel pada kali ini. Peserta - peserta yang berminat boleh ' menyerah' hehehehe ! secara sukarela untuk di urut, secara percuma. Bilik akan disediakan untuk sessi urutan.



  • Bengkel Ke 3, Tarikh 19/01/2008(Sabtu) akan di adakan di tempat yang sama iaitu di Chalet Peranginan Kuala Gula Perak.



  • Bengkel Ke 4 Khas untuk ZON PANTAI TIMUR SAHAJA akan di adakan pada 26/01/2008(Sabtu) di Kubang Kerian, KB, Kelantan.



  • BERIKUT ADALAH BUTIR-BUTIR BENGKEL KE 3 & 4 ( BENGKEL SEHARI 8.00 PAGI - 6.00PTG)



  • 1.Yuran penyertaan sebanyak RM 400. Bank In ke dalam akaun Maybank - 152059929764 di atas Nama Puan Suhaila Bt Seliman



  • 2. SMS pengesahan pembayaran dengan mengguna format berikut : UT (EJAAN & NO YANG BETUL UNTUK PENYEDIAAN SIJIL) , . sms ke n0. 0194700309.3. ( eg : UT AHMAD IBRAHIM BIN ALI 701006-06-5007 19:30:15 RM400 AMPANGPARK BENGKEL3 )



  • Bengkel akan bermula dengan pendaftaran pada jam 8.00 pagi, dan berakhir pada jam 6.00ptg.Peserta akan diberikan cenderahati berupa induk lintah+ DVD. Makanan disediakan sebanyak 3x iaitu, pagi,tghari dan ptg.4.



  • UNTUK PERTANYAAN HUBUNGI SEGERA.



  • Bengkel Siri ke-3 (Kuala Gula, Perak)En. Ahmad Nazari - 0194301977En. Roslan - 0125657770 (utk tempahan bilik penginapan)***kpd yg memerlukan bilik, sila buat tempahan awal kerana jumlah bilik adalah terhad.



  • Bengkel Siri ke-4 (Kota Bharu, Kelantan)En. Ahmad Nazari - 0194301977 En. Osman Mustafa - 0179123265 (utk tempahan bilik penginapan)



  • ***kpd yg memerlukan bilik, sila buat tempahan awal kerana jumlah bilik adalah terhad.
  • SILA DAFTAR DI DALAM BORANG DI BAWAH INI TETAPI KAMI HANYA AKAN MEMPROSES BORANG ANDA HANYA APABILA BAYARAN TELAH DIBUAT

usahawantani.com

Daftar Ahli Usahawantani

Followers

IKLAN 1

Ruang iklan untuk disewa

IKLAN 2

Ruang Iklan untuk disewa
PELUANG KERJASAMA

Pihak Portal Usahawantani.com dan Akademi Usahawantani sedang dalam proses menyemak dan menilai kembali kursus-kursus UsahawanTani yang dianjurkan oleh pihak kami . Kami menjemput semua pengusaha-pengusaha yang berpengalaman ATAU baru dalam mengendalikan kursus-kursus usahawantani untuk berkerjasama atau menjadi panel kami . Sila hantarkan proposal anda kepada Pengurus Akademi UsahawanTani di email akademi@usahawantani.com . Maklumat yang mesti ada dalam proposal anda ialah :
1. Nama Anda / Syarikat
2. Alamat
3. Bidang UsahaTani
4. Kandungan Kursus
5. Bilangan Hari
6. Kos Kursus
7. Lokasi Kursus
8. Pengalaman
9. Cadangan kaedah kerjasama (option)


Daftar Ahli Usahawantani

Borang Pendaftaran

Nama
Email
No Handphone (e.g 019-1234567)
Lokasi (e.g Bandar/Negeri)
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ]


Nota : Selepas menekan butang 'Daftar' sila lihat email anda untuk kepastian bahawa pendaftaran anda telah diterima oleh pihak kami.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP