Pihak usahawantani.com mempelawa semua petani penternak , nelayan dan peniaga berkaitan tani untuk menggunakan perkhidmatan blog usahawantani.com. Anda boleh mengiklan produk anda dilaman ini secara percuma . Marilah sama-sama kita memajukan industri asas tani ini . Hantarkan skrip atau banner iklan anda ke iklan@usahawantani.com Kami akan siarkan iklan anda di blog ini. Anda juga digalakkan untuk mendaftar sebagai pengguna laman usahawantani.com . Sebagai pengguna berdaftar anda akan sentiasa mendapat maklumat terkini dari kami . Sekian . Pentadbir @ Pulau Tawar Jerantut Pahang

22 January 2008

Kursus Cendawan Tiram Teknologi EM dari Jepun


Note :
1. Alhamdulillah sepanjang bulan Ramadhan ini kami telah berjaya mengendalikan satu kursus yang hebat dan lain dari yang lain . Semua peserta telah berpuashati dengan konsep kursus yang memang sangat bersesuaian untuk bulan ramadhan. (kursus ramadhan)
2. Bagi bulan Oktober kami akan bersama anda meraikan bulan Shawal dan tiada kursus sepanjang bulan tersebut.
3. Kursus kami seterusnya adalah pada bulan November . Anda bolehlah mendaftar awal kerana kami jangkakan sambutan sepanjang bulan November adalah hebat memandangkan ia dijalankan pada musim cuti sekolah .


























KLIK SINI UTK MENDAFTAR BORANG PENDAFTARAN



Alhamdulillah kursus yang baru selesai pada 26 Julai 2008 telah disertai oleh 18 orang peserta dari seluruh negara . Tahniah kepada peserta yang telah menamatkan latihan diladang kami . Kepada peserta yang ingin mengikuti kursus seterusnya adalah pada 02 ,10,17,24,30 Ogos 2008.


Ramai orang bertanyer...mengapa mesti berkursus di sini ?? Apa yang pihak kami tawarkan ?? Berbaloi ke ??Haaaaa...ini jawapan nyer !!!









Kursus yang kami jalankan ini menekankan amalan praktikal sebanyak 90% dan teori 10%. Apa yang bakal anda perolehi daripada kursus ini adalah seperti berikut :














  • Anda akan dibawa melawat keseluruh kawasan tanaman bermula daripada stok simpanan habuk kayu hingga ke bangsal pengeluaran hasil cendawan.




  • Semasa lawatan tersebut anda akan diberikan taklimat dan maklumat tentang proses-proses yang berkenaan



  • Pihak kami akan mengajar anda tentang bagaimana hendak menanam cendawan bermula daripada proses pembuatan beg cendawan, mengukus, menyuntik benih, memeram, memetik hasil cendawan hinggalah ke pembungkusan.


  • Semasa melalui proses-proses tersebut, anda akan diberikan tip-tip rahsia dan teknik-teknik berkesan untuk memudahkan kerja anda disamping meningkatkan kualiti kerja dan hasil cendawan.
    •Akhir sekali anda akan dibekalkan dengan handout, CD tanaman cendawan, info pembekal dan juga sijil penyertaan.


    So apa lagi isi borang di bawah ini dan kami akan hubungi anda untuk penerangan lanjut berkaitan dengan kursus ini .Bagi bulan Julai kami menawarkan kursus seperti tarikh berikut :

  • 2 ogos 2008 (Sabtu)

  • 10 Ogos 2008 (Ahad)

  • 17 Ogos 2008 (Ahad)

  • 24 Ogos 2008 (Ahad)

  • 30 Ogos 2008 (Sabtu)

Pilihlah tarikh yang bersesuaian dengan jadual anda dan KLIK disini untuk mendaftar : BORANG PENDAFTARAN



AKADEMI USAHAWANTANI (001738691-X)

0 comments:

Daftar Ahli Usahawantani

Followers

IKLAN 1

Ruang iklan untuk disewa

IKLAN 2

Ruang Iklan untuk disewa
PELUANG KERJASAMA

Pihak Portal Usahawantani.com dan Akademi Usahawantani sedang dalam proses menyemak dan menilai kembali kursus-kursus UsahawanTani yang dianjurkan oleh pihak kami . Kami menjemput semua pengusaha-pengusaha yang berpengalaman ATAU baru dalam mengendalikan kursus-kursus usahawantani untuk berkerjasama atau menjadi panel kami . Sila hantarkan proposal anda kepada Pengurus Akademi UsahawanTani di email akademi@usahawantani.com . Maklumat yang mesti ada dalam proposal anda ialah :
1. Nama Anda / Syarikat
2. Alamat
3. Bidang UsahaTani
4. Kandungan Kursus
5. Bilangan Hari
6. Kos Kursus
7. Lokasi Kursus
8. Pengalaman
9. Cadangan kaedah kerjasama (option)


Daftar Ahli Usahawantani

Borang Pendaftaran

Nama
Email
No Handphone (e.g 019-1234567)
Lokasi (e.g Bandar/Negeri)
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ]


Nota : Selepas menekan butang 'Daftar' sila lihat email anda untuk kepastian bahawa pendaftaran anda telah diterima oleh pihak kami.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP